Saturday, July 21

sanah helwah ya ukhtie!


22072012
sanah helwah sahabatku

semoga usiamu bertambah berkat,
dirimu dilimpahi rahmat,
iman dan taqwa semakin meningkat,
rezeki tak tersekat-sekat,
diri sentiasa sihat,
bahagia dunia akhirat,
moga di akhirat mendapat syafaat.

sayang awak ketat ketat! 
moga persahabatan kekal hingga ke akhirat! 

****



selamat menabur jasa menyemai budi, jururawat hebat.
moga dirimu menjadi serikandi Islam di dunia, bidadari syurga di akhirat.


we've been friends for 8 years and still counting! ^^
since form 1 kan? 
dan masuk asasi sama sama, 
jadi roommate!


sekarang masing masing dah ngembak haluan masing masing. 
how fast time flies. hoho
i would pray our friendship would last till jannah! 


p/s :
sorry for anything, thanks for everything. 
saya rindu saat sama-sama biuk polah esaimen sampe dini hari at last berpesta makan kat bilit sebab sik tauk gine mok polah. 
saya rindu bila sama sama curhat kat bilit
saya rindu nak makan sama sama, minum petang sama sama, dengar lagu sama sama, usrah sama sama, semualah. 

3 comments:

tusyipum merah jambu said...

wow soundtrack zikir by hafiz hamidon... itu hafiz saya yang punya tau.....

Anonymous said...

alhamdulillah2, ALLAH masih panjangkan umur saya...amin2 ya rabbala'lamin....doa yg sama dari saya utk awk juak min min..pelangiku (^-^)

Pelangi itu,
Tak ubah ibarat kehidupan,
Ia berwarna, berbagai ragam,
Kerana itu ia istimewa,
Mengisi kekosongan dalam jiwa,
Melakar senyuman, melukiskan kenangan..(^-^)

Jasmin Jaraee said...

@ tusyipum merah jambu

dah tukar. huhu

@ anonymous yang x berapa nak anonymous :P

ameen ya rabbal 'alamin, bintangku.

bintang itu,
tak selalu kelihatan,
tapi yakinlah,
dia selalu bersama,
walau di mana kita berada.

bintang bintang di langit itu,
mengubat hati duka,
menenangkan hati resah,
menceriakan malam.

pelangi dan bintang,
masing masing punya cerita,
tetapi bertuhankan yang sama.

^^

dah. berpuisi puitis tengah malam butak!