Thursday, January 5

bantu aku


mereka ibarat air yang membasahi bumi yang kontang, 
mereka ibarat "charger" mengecas bateri yang mulai lemah, 
mereka penyubur hati, 
mereka penyeri hari, 
mereka penguat diri,
mereka sumber inspirasi.
merekalah yang menemani aku di jalan ini...
merekalah yang menghulurkan tangan andai aku tersungkur...
merekalah yang menegur andai aku tersilap...
merekalah yang mengingati aku andai aku lalai...



merekalah sahabat, sahabat dunia akhirat, 
terima kasih sahabat atas segalanya,

sesungguhnya aku perlu sahabat seperti kalian dalam mengharungi liku jalan yang kita sama sama pilih ini. kita sama sama tahu, jalan ini tak mudah. Kiri kanannya penuh duri, penuh liku, penuh ujian dan rintangan. 


sahabat, bantulah aku untuk terus tsabat di jalan ini...





Kolej Bunga Raya
00:25
Ditujukan buat sahabat sahabat saya yang sangat osem lagi bergaya dalam dakwah dan tarbiyyah. :)

No comments: