Saturday, November 6

saya bahagia :)

Assalamualaikum & hye peeps~

ya. cheq bahagia hari ni. (dah dah tu cakap kedah...) 

ok..ok...ulang suara...

ya. Jasmin bahagia hari ni. bahagia sangat-sangat. pertama, Jasmin berkesempatan keluar makan-makan dengan sahabat Jasmin satu kelas. ok.satu kelas bukan maksud whole class k. maksud jasmin, kawan yang sama kelas. maryam & zakiah. (maka zakiah rummate dikpun..hahaha) kita orang keluar makan kat KFC yang baru buka kat Demak. 

sekian lama tak jumpa, pertemuan yang sebentar cuma itu seperti tidak cukup. masa memang tak pernah senang hati dengan jasmin. (haizzz..salahkan masa pulak). walau sebentar cuma, banyak jugak yang jasmin dapat. antaranya kita orang dok cite pasal The Arrival dan sempat jugak kupas satu-satu (tp tak semua) kisah Rasulullah SAW dalam video clip "The Chosen One" oleh Maher Zain. Hmmm..kepada sapa2 yang tak tahu lagu tu, lagu tu la yang korang tengah dengar sekarang ni. kupasan video klip tu akan jasmin post pada entri yang akan datang. 

sempat ngambik gambar sementara tunggu nya duak datang. 

malamnya pulak, sempat skyping dengan 7Serangkai, walaupun tak tujuh2 yang ada, tapi cukup memadai untuk melepas rindu terpendam. agak2nya bila lah ketujuh2 kami ni nak berjumpa kan? maksudnya, ketujuh2 sekali yang ada. mana taknya, semua bertebaran berjauhan di bumi Allah. InshaAllah, niat mulia. berjihad lillahi ta'ala. menuntut ilmu.supaya dapat perbaiki diri, membangunkan ummah. InshaAllah. mudah2an segalanya dipermudahkan. 


esok, ahad. rangkai2 jasmin ni ada pulak yang nak balik semula ke kampus. goodluck korang. sem baru, azam baru. buat yang terbaek, dapat yang terbaek. jasmin doakan korang berjaya dalam apa jua bidang yang korang ceburi. InshaAllah jumpa lagi pada masa yang akan datang. keep in touch k.





No comments: